banner

پشتیبانی

راه­ حل­ های نرم­ افزاری/سخت­ افزاری، سیستم­ هایی زنده­ اند که زندگی آنها پس از استقرار و بهره­ برداری پایان نمی­ پذیرد و به مراقبت از «استمرار عملکرد» و «انطباق با نیازمندی­های استفاده کننده» احتیاج دارند. سازمان هایی همچون بانک ها که فعالیت آنها از حساسیت بالا برخوردار است  نیازمند خدمات پشتیبانی قابل اطمینان ­اند. شرکت پویا  با تخصیص نیروهای کارآمد، به­ کارگیری فرآیندهای اطمینان بخش، ایجاد واحد پاسخگویی مستقل (call center) و تجهیز واحد پشتیبانی  تلاش نموده تا خدمات پشتیبانی مناسبی به مشتریان خود ارائه نماید. کلیه درخواست های مشتریان پس از وصول، بلافاصله در سامانه پشتیبانی پویا درج و شماره پیگیری به آن تخصیص می یابد. تمامی اقدامات بعدی از طریق این شماره قابل پیگیری است. به این ترتیب نه تنها واحدهای مختلف شرکت در ارائه یک خدمت، به سوابق موضوع دسترسی دارند بلکه امکان نظارت بر نحوه پاسخگوئی به نیازهای مشتریان و عملکرد بخش پشتیبانی نیز برای مدیریت شرکت فراهم شده است.

پویا بیش از سه دهه تجربه در ارائه خدمات پشتیبانی تجهیزات کامپیوتری به بسیاری از بانک های کشور را در کارنامه  دارد.

از ویژگی های سامانه پشتیبانی و تعمیر و نگهداری پویا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از شبکه نمایندگی مجرب در سراسر کشور
  • امکان ارائه خدمات به صورت شبانه روزی (24×7)
  • رعایت اصول و ضوابط کاری همچون احترام به مشتری
  • استفاده از حداکثر توان تخصصی
  • کیفیت مطلوب خدمات
  • بازرسی از انجام کار
  • تسریع در انجام کار