پشتیبانی

شرکت پویا / خدمات / پشتیبانی
خدمات پشتیبانی شرکت پویا

راه­ حل‌های نرم­‌افزاری/ سخت‌افزاری، سیستم‌هایی زنده­‌اند که زندگی آن‌ها پس از استقرار و بهره­‌برداری پایان نمی‌پذیرد و به مراقبت از «استمرار عملکرد» و «انطباق با نیازمندی­‌های استفاده کننده» احتیاج دارند. سازمان‌هایی همچون بانک‌ها که فعالیت آن‌ها از حساسیت بالا برخوردار است نیازمند خدمات پشتیبانی قابل اطمینان ­اند. شرکت پویا با تخصیص نیروهای کارآمد، به­ کارگیری فرآیندهای اطمینان بخش، ایجاد واحد پاسخگویی مستقل (call center) و تجهیز واحد پشتیبانی تلاش نموده تا خدمات پشتیبانی مناسبی به مشتریان خود ارائه نماید. کلیه درخواست‌های مشتریان پس از وصول، بلافاصله در سامانه پشتیبانی پویا درج و شماره پیگیری به آن تخصیص می‌یابد. تمامی اقدامات بعدی از طریق این شماره قابل پیگیری است. به این ترتیب نه تنها واحدهای مختلف شرکت در ارائه یک خدمت، به سوابق موضوع دسترسی دارند بلکه امکان نظارت بر نحوه پاسخگوئی به نیازهای مشتریان و عملکرد بخش پشتیبانی نیز برای مدیریت شرکت فراهم شده است.

پویا بیش از سه دهه تجربه در ارائه خدمات پشتیبانی تجهیزات کامپیوتری به بسیاری از بانک‌های کشور را در کارنامه  دارد.

ویژگی‌های سامانه پشتیبانی و تعمیر و نگهداری پویا

  • تسریع در انجام کار
  • بازرسی از انجام کار
  • کیفیت مطلوب خدمات
  • استفاده از حداکثر توان تخصصی
  • امکان ارائه خدمات به صورت شبانه روزی (۲۴×۷)
  • برخورداری از شبکه نمایندگی مجرب در سراسر کشور
  • رعایت اصول و ضوابط کاری همچون احترام به مشتری