با چهره جدید و ماموریت همیشگی پویا آشنا شوید؛ 40 سال نتیجه گرایی
جدیدترین اخبار
- پایان دومین دوره مسابقات «گرامیداشت هفته بانکداری و سالروز تاسیس شرکت پویا»
- دومین دوره مسابقات «گرامیداشت هفته بانکداری و سالروز شرکت پویا» آغاز شد
- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پویا با نماد «رپویا» برگزار شد
- موفقیت رپویا در 13 خرداد؛ کشف قیمت امیدبخش عضو جدید بازار نوآفرین فرابورس
- عرضه اولیه سهام «رپویا» در تابلوی دانشبنیان بازار نوآفرین فرابورس
دسته بندی اخبار
- اطلس اقتصاد
- ایبنا | شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران
- پایگاه خبری آموزشی عصر بانک
- پایگاه خبری بانکداری ایرانی
- پایگاه خبری تحلیلی علمنا
- پایگاه خبری راه پرداخت
- پایگاه خبری سرمد نیوز
- رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
- روابط عمومی
- روزنامه دنیای اقتصاد
- شبکه اجتماعی آپارات
- ماهنامه پیوست
- ماهنامه عصر تراکنش
- هفته نامه شنبه
- همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
با چهره جدید و ماموریت همیشگی پویا آشنا شوید؛ 40 سال نتیجه گرایی
به نظر می رسد نام شرکت های قدیمی درون گرای فعال در حوزه فناوری اطلاعات که گاه تعادل و ماندگاری را به رشد انفجاری ترجیح داده اند، در بین شرکت های برون گرایی که در سال های اخیر رشدهای آنچنانی در اعداد و ارقام را تجربه کرده اند، کمتر شنیده شده است.
پویا یکی از همین شرکت های پیشکسوت و درون گراست که در آستانه تولد 40 سالگی، خود را خصوصی ترین شرکت در بازار بانکی ایران می داند.