سی و چهار سال فناوری اطلاعاتی | گفتگو با مسعود مرتضوی
جدیدترین اخبار
- پایان دومین دوره مسابقات «گرامیداشت هفته بانکداری و سالروز تاسیس شرکت پویا»
- دومین دوره مسابقات «گرامیداشت هفته بانکداری و سالروز شرکت پویا» آغاز شد
- مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پویا با نماد «رپویا» برگزار شد
- موفقیت رپویا در 13 خرداد؛ کشف قیمت امیدبخش عضو جدید بازار نوآفرین فرابورس
- عرضه اولیه سهام «رپویا» در تابلوی دانشبنیان بازار نوآفرین فرابورس
دسته بندی اخبار
- اطلس اقتصاد
- ایبنا | شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران
- پایگاه خبری آموزشی عصر بانک
- پایگاه خبری بانکداری ایرانی
- پایگاه خبری تحلیلی علمنا
- پایگاه خبری راه پرداخت
- پایگاه خبری سرمد نیوز
- رسانه تصویری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران
- روابط عمومی
- روزنامه دنیای اقتصاد
- شبکه اجتماعی آپارات
- ماهنامه پیوست
- ماهنامه عصر تراکنش
- هفته نامه شنبه
- همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت
سی و چهار سال فناوری اطلاعاتی | گفتگو با مسعود مرتضوی
این روزها کم از استارتآپهای فینتکی نمیشنویم، کسبوکارهای نوپایی که در آرزوی فروش یک یا دو محصول به یکی دو بانک کشور هستند و یا بعضاً به دنبال این هستند که بخش کوچکی از مشتریان شبکه بانکی را به دست بیاورند.
در همین فضا، شاید شنیدن اینکه شرکتهایی در این صنعت بیش از ۳۴ سال سابقه فعالیت دارند و محصولاتشان در بزرگترین بانکهای این کشور در حال سرویسدهی است، مو را به تن آدم سیخ کند.