banner

سامانه هوشا (چت بات پویا)

سامانه هوشا، مرکز ارتباطی هوشمند و راه­کاری مطمئن در راستای تحول دیجیتال بانک­ها و سایر نهادها و سازمان­ ها با تجربه ­ای دلپذیر و اثربخش برای مشتریان و مخاطبین می باشد.

پشتیبانی از کانال­ های مختلف ارتباطی اعم از تلفن، ایمیل، اینترنت، شبکه اجتماعی، APP و . . .از نقاط قوت این سامانه محسوب می گردد.

 

به کارگیری بات ­های گفتگو به جای روش­های سنتی جهت تعامل با مخاطبین، نیازی عاجل و اجتناب­ ناپذیر است.

 

 مزایای هوشا :

  • صرفه­ جویی در هزینه اجرائی مراکز تماس (کاهش منابع انسانی، تجهیزات و لوازم اداری)
  • افزایش رضایتمندی مشتریان و مخاطبین (تسهیل و بهبود پاسخگویی به سوالات)
  • کاهش هزینه پیگیری تعهدات مخاطبین (یادآوری تعهدات در هنگام تماس هر مخاطب)
  • ابزاری برای بازاریابی محصولات و خدمات (پیشنهادهای شخصی­ سازی شده برای هر مخاطب)

 

 ویژگی ­ها :

  • پاسخگویی هوشمند، دقیق، بلادرنگ و شخصی‌سازی شده به سوالات مشتریان در زمینه‌­های مختلف
  • جستجوی هوشمند در آیین نامه ­های مختلف سازمان
  • درک هوشمند احساسات کاربر علاوه بر درک موضوع سئوال و معنی جملات
  • قابلیت پردازش زبان طبیعی(NLP) و درک هوشمند جملات محاوره ­ای و رسمی
  • مجهز به الگوریتم (State Machine) به منظور آموزش سناریوهای تعاملی پر تکرار
  • خودیادگیری به منظور بهبود عملکرد در طول زمان
  • قابلیت ارجاع موضوع به اپراتور در صورت نیاز